Продавець 🛒 Економія ❤️ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2938 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

🛒 Економія ❤️

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЧерез відсутність електропостачання колл-центр працює в обмеженому режимі на прийом дзвінків, також є затримки у відправці ваших замовлень. Просимо відноситись із розумінням. Ми робимо вже можливе для якнайшвидшої обробки та відправки вашого замовлення в таких непростих умовах.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата — це безпечна оплата замовлень на prom.ua, при якій гроші за замовлення резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення пошти. Зверніть увагу! Пром-оплата працює без комісії, але її може знімати банк з покупця або продавця. Розмір комісії залежить від умов обслуговування карти користувача.
  • ПісляплатаЯкщо товар оплачується післяплатою на відділенні компанії "Нова Пошта", то пересилання коштів оплачує покупець. За тарифів Нової Пошти сума накладеного платежу дорівнює 20 грн + 2% від суми замовлення. Замовлення до 300 грн. відправляються тільки у разі повної передоплати за товар. Замовлення великої побутової техніки відправляється при 10% передоплаті.
  • Оплата на карту (Безготівковий розрахунок)У зв'язку з нестабільним курсом долара реквізити на оплату замовлення діють один день (день замовлення).
  • ПісляплатаЕсли товар оплачивается наложенным платежом на отделении компании "Новая Почта", то пересылку денежных средств оплачивает покупатель. По тарифам Новой Почты сумма наложенного платежа равна 20 грн + 2% от суммы заказа. Заказы до 300 грн. отправляются только в случае полной предоплаты за товар.

Через відсутність електропостачання колл-центр працює в обмеженому режимі на прийом дзвінків, також є затримки у відправці ваших замовлень. Просимо відноситись із розумінням. Ми робимо вже можливе для якнайшвидшої обробки та відправки вашого замовлення в таких непростих умовах.

При отриманні товару на відділеннях транспортних компаній обов'язково перевіряйте ваше замовлення. Якщо товар пошкоджений, необхідно обов'язково скласти акт (претензію) на транспортну компанію. Також обов'язково зв'яжіться з нашим магазином для вирішення даної проблеми.

 Замовлення великої побутової техніки відправляється при 10% передоплаті.
Замовлення до 300 грн відправляються тільки у разі повної передоплати на товар.


Підтвердження наявності товару обов'язково уточнюйте у менеджера магазину по телефону +380986759655. Інформація на сайті несе тільки ознайомлювальний характер.

Також якщо у клієнта є негативні відгуки, менеджер може прийняти рішення відправляти замовлення тільки по передоплаті.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner